سخنگوی کمیسیون آموزش ازموافقت اعضای کمیسیون با بررسی گزارش تخلفات «سازمان سمت» طبق ماده ۲۳۴ آیین نامه خبر داد وگفت: در صورت موافقت نمایندگان در صحن مجلس این گزارش به قوه قضائیه ارسال می شود.

حجت الاسلام احمد حسین فلاحی سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری در گفتگو با مهر در خصوص جلسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس عنوان کرد: رسیدگی به تقاضای اعمال ماده (۲۳۴) آئین‌نامه داخلی مجلس در خصوص عملکرد سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم اسلامی و انسانی دانشگاه‌ها (سازمان سمت) با حضور مسئولان این سازمان در کمیسیون مورد بررسی قرار گرفت، اعضای کمیسیون در ۳ جلسه این موضوع را مورد بررسی قرار دادند و نهایتاً امروز در خصوص اعمال تقاضای ماده (۲۳۴) رأی‌گیری شد.

وی ادامه داد: اکثریت اعضای کمیسیون پس از استماع گزارش تخلفات در حوزه نشر، پژوهش، اداری و استخدامی و عمرانی و دفاعیات رئیس سازمان سمت رأی مثبت به اعمال ماده (۲۳۴) آئین‌نامه داخلی در خصوص این موضوع دادند.

نماینده مردم همدان گفت: این گزارش در نوبت رسیدگی در صحن علنی مجلس قرار خواهد گرفت و در صورت رأی مثبت نمایندگان مجلس در صحن به قوه قضائیه ارجاع خواهد شد.