حجت الاسلام جامعی معاون تعلیم و تربیت سازمان دارالقرآن الکریم از برگزاری نشست رئیس سازمان دارالقرآن الکریم با رؤسای ادارات امور قرآنی استان‌ها خبرداد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام جامعی معاون تعلیم و تربیت سازمان دارالقرآن الکریم از برگزاری نشست رئیس سازمان دارالقرآن الکریم با رؤسای ادارات امور قرآنی استان‌ها فردا سه شنبه ۱۱ خرداد ماه از ساعت ۸ صبح و به صورت مجازی و با موضوع تبیین و ابلاغ شیوه نامه نهضت تربیت قرآنی نورالثقلین خبر داد.

معاون تعلیم و تربیت سازمان دارالقرآن الکریم گفت: نشست رئیس سازمان دارالقرآن الکریم با رؤسای ادارات امور قرآنی استان‌ها روز سه شنبه ۱۱ خرداد ماه از ساعت ۸ صبح و به صورت مجازی و با موضوع تبیین و ابلاغ شیوه نامه نهضت تربیت قرآنی نورالثقلین برگزار خواهد شد.

در این جلسه گزارشی از روند تشکیل هیئت‌های اندیشه‌ورز و رصدگر نورالثقلین و دوره‌های آموزشی مدیران، مدرسان و مربیان محافل خانگی قرآن، توسط معاون تعلیم و تربیت سازمان دارالقرآن الکریم ارائه خواهد شد. همچنین شیوه نامه راه اندازی مراکز تربیت قرآنی نورالثقلین نیز تبیین می‌گردد. رؤسای ادارات امور قرآنی نیز در دو گروه جداگانه از ساعت ۸ الی ۱۰:۳۰ و همچنین ۱۰:۳۰ الی ۱۳ در فضای مجازی در این رویداد حضور خواهند داشت.