ایلام-امام جمعه ایلام با اشاره به اینکه مسئولان انگیزه مردم را برای شرکت در انتخابات افزایش دهند، گفت: انتخابات نماد مردم سالاری دینی است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام الله نور کریمی تبار ظهر دوشنبه در جلسه شورای اداری ملکشاهی اظهار کرد: حضور مردم با مشارکت حداکثری در پای صندوق رای، تعیین کننده خواسته آنها است.

وی با اشاره به اینکه تجلی مردم سالاری دینی در انتخابات ظهور پیدا می‌کند، گفت: مسئولان انگیزه مردم را برای شرکت در انتخابات افزایش یابند.

امام جمعه ایلام بیان کرد: پیام حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای به دنیا این است که این نظام ماندگار است و دشمنان کمتر به فکر این هستند که برای ما مشکل امنیتی ایجاد کنند.

وی با اشاره به اینکه یکی از عرصه‌های تلاش در حال حاضر، ترغیب مردم برای مشارکت حداکثری در پای صندوق‌های رای است، افزود: نظام ما، نظام مردم سالاری دینی است و مردم برای نظر و دفاع از آرمان‌های انقلاب خود به پای صندوق‌های رای می‌روند.

وی ادامه داد: حضور در صندوق‌های رای تکلیف سیاسی است و لازم است آگاهانه به اصلح‌ترین گزینه‌ها رای دهند، حضور مردم در انتخابات نشان می‌دهد این نظام پایدار است و دشمن نمی‌تواند تصور باطلی داشته باشد.

وی بیان کرد: نقش رسانه‌ها در تشویق مردم به حضور در پای صندوق‌های رای بی‌بدیل است، ملت به خوبی خادمان خود را می‌شناسند و این دولت و دولت دیگر معنا ندارد.

وی با اشاره به اینکه مردم ایلام و شهرستان ملکشاهی وفاداری خود را به نظام و انقلاب ثابت کرده‌اند، افزود: باعث تاسف است که هنوز شهرستان ملکشاهی با مشکل آب شرب مواجه هستند.

امام جمعه ایلام اضافه کرد: بیمارستان ملکشاهی از ضروریات این شهرستان است و وزیر بهداشت نیز در سفر هفته گذشته به استان وعده تکمیل را پروژه داده است.

وی با اشاره به اینکه در شرایط تحریم اقدامات ارزشمندی در استان صورت گرفته است، گفت: گله‌مندی مردم از شرایط سخت زندگی است، ولی از نظام دلسرد نیستند.