زنجان-معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی زنجان با بیان اینکه روزانه ۱۴ هزار دوز واکسن طی روزهای آینده در استان تزریق خواهد شد، گفت: تاکنون بیش از ۶۵ هزار دوز واکسن کرونا در استان ترزیق شده است.

محمدرضا صائینی در گفتگو با خبرنگار مهر به روند اجرای طرح واکسیناسیون در استان زنجان اشاره کرد و گفت: تاکنون بیش از ۶۵ هزار دوز واکسن کرونا در استان زنجان به گروه‌های هدف سنی تزریق شده است.

وی با بیان اینکه استقبال زنجانی‌ها از تزریق واکسن در استان زنجان خوب است، اظهار کرد: در حال حاضر بیش از ۸۰ درصد سالمندان بالای ۸۰ سال در استان واکسن تزریق شده است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: زنجان جزو استان‌هایی است که در تزریق واکسن به سالمندان بالای ۸۰ سال در کشور برتر است.

صائینی با بیان اینکه تزریق واکسن به سالمندان بالای ۷۰ سال هم در استان به خوبی انجام می‌شود، تاکید کرد: ۷۰ درصد از سالمندان هم در این رده سنی واکسینه شدند.

وی با بیان اینکه روزانه ۱۴ هزار دوز واکسن طی روزهای آینده در استان تزریق خواهد شد، ابراز داشت: این استان ظرفیت تزریق واکسن بیش از ۳۰ هزار دوز واکسن را دارد.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان بر لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان زنجان تاکید کرد و ابراز داشت: مردم بر این امر اذعان داشته باشند که کرونا تمام نشده و باید همچنان بهداشت فردی و اجتماعی را رعایت کنند تا شاهد ریشه کنی بیماری کرونا در استان بودیم.