بوشهر - معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر بر لزوم هدایت مناسب سرمایه‌گذاران در استان تاکید کرد و گفت: تولید و صنعت استان بوشهر حمایت می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سعید زرین‌فر ظهر چهارشنبه در مراسم افتتاح یک پروژه اقتصادی در بوشهر اظهار داشت: در استان بوشهر حمایت ویژه‌ای از سرمایه‌گذاری داریم و تلاش می‌شود که زمینه جذب سرمایه‌گذار، توسعه اشتغال و درآمدزایی فراهم شود.

وی با اشاره به اهمیت هدایت صحیح سرمایه‌گذاری، خاطرنشان کرد: هنر مسئولان و متولیان این است که سرمایه‌گذاران را خوب هدایت کنند و سرمایه‌گذاری در نقطه‌ای که باید انجام شود تا بهترین کارایی و اثربخشی را داشته باشد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر تسهیل‌گری را از مهمترین مسئولیت‌های مسئولان عنوان کرد و ادامه داد: سرمایه‌گذاران کمک خوبی به جامعه برای رونق در اشتغال هستند.

وی در مورد منطقه آزاد بوشهر نیز بیان کرد: با توجه به ظرفیت‌های خوبی که این منطقه برای استان بوشهر ایجاد می‌کند، باید اطلاع‌رسانی صحیح و مناسب در مورد مزایای این منطقه انجام شود.

زرین‌فر با اشاره به اینکه این منطقه صنعتی خواهد بود و باعث توسعه اشتغال می‌شود، افزود: منطقه آزاد بوشهر با مرکزیت منطقه ویژه شکل می‌گیرد که وجود منطقه ویژه نقش مهمی در تسریع در ایجاد منطقه آزاد خواهد داشت.

وی با بیان اینکه به عقیده بسیاری از مسئولان بوشهر بهترین منطقه آزاد کشور می‌شود ادامه داد: باید از فرصت منطقه آزاد بوشهر بهترین استفاده صورت گیرد.