گناوه- به مناسبت سالروز رحلت امام خمینی (ره) ۵ هزار دست غذای گرم به همت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) بین نیازمندان و آسیب دیدگان از زلزله در شهرستان گناوه توزیع شد.

به گزارش خبرنگار مهر، دبیر قرارگاه جهادی ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) استان بوشهر در حاشیه اجرای این برنامه در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: به مناسبت رحلت بنیان گذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و شهادت امام جعفر صادق (ع) ۵ هزار دست غذای گرم در شهرستان گناوه پخت و توزیع شد.

حجت پارمان افزود: پخت این غذاها با استقرار ۵ آشپزخانه در پنج نقطه شهرستان گناوه توسط گروه جهادی انجام شد که هر آشپزخانه پخت یک هزار دست غذا را برعهده داشت.

وی گفت: این بسته‌های غذایی توسط گروه‌های جهادی، خیریه‌ها و گروه‌های مردمی بین خانواده‌های نیازمند و آسیب دیدگان از زلزله در روستاها و مناطق محروم شهرستان توزیع شد.

پارمان یادآور شد: در ایام شهادت امام صادق (ع) و رحلت امام خمینی (ره) تعداد ۲۵ هزار دست غذای گرم توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در استان بوشهر پخت شد که ۵ هزار در شهرستان گناوه بوده است و در روز شهادت امام صادق نیز ۵ هزار دست غذا پخت خواهد شد.

وی تصریح کرد: در این ایام بسیاری از خانواده‌ها نیازمند و محروم و دارای مشکل هستند و اجرای این طرح‌های جهادی هرساله انجام می‌شود می‌تواند کمکی به این خانواده‌ها باشد که امسال نیز با حمایت بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در حال اجرا است.