کرمانشاه- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه گفت: نظارت اصلی بر انتخابات توسط مردم انجام می‌شود.

حسین خوش‌اقبال در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به انتخابات پیش رو اظهار کرد: مردم متدین استان کرمانشاه همواره در انتخابات حضور داشته که این حضور در انتخابات و تعیین سرنوشت کشور دارای جایگاه ویژه‌ای است.

وی با بیان اینکه انتخابات در شرایط فعلی جز مهمترین اولویت‌های نظام جمهوری اسلامی ایران از نظر سیاسی است، افزود: مردم استان کرمانشاه باید این فرصت و اختیار را که بر اساس دیدگاه بلند امام راحل و مقام معظم رهبری در رابطه با انتخاب و حق انتخاب است، به دست گرفته و در این مقطع حساسیت خود را در تعیین سرنوشت و انتخاب آگاهانه نشان دهند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه گفت: برای حفظ و حراست از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، یأس دشمنان و دفاع از آرمان‌های بلند امام راحل و شهدای گرانقدر، حضور آگاهانه و عالمانه در انتخابات ضروری است.

وی با بیان اینکه نظارت اصلی در انتخابات با توجه به جایگاهی که قانون اساسی و انتخابات مشخص کرده در دست خود مردم است، خاطرنشان کرد: به واسطه اینکه نظام به مردم و جایگاه آن‌ها اعتماد و اعتقاد دارد، لذا اولین نظارت کننده مردم هستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه افزود: تاکنون با توجه به هماهنگی و هم‌دلی که بین هیأت‌های اجرایی و نظارت بر انتخابات این استان بوده روند مثبتی برای انتخابات در پیش است.

خوش‌اقبال گفت: با توجه به بینش و آگاهی مردم در رابطه با رعایت قانون و ضوابط انتخابات، کمترین تخلفات تاکنون گزارش شده ولی برای جلوگیری از اجحاف در حق کاندیداهای شورای اسلامی شهر و روستا نظارت‌ها همچنان به صورت جدی در استان کرمانشاه در حال انجام است.