جلسه هم اندیشی و هم افزایی برنامه‌های دهه کرامت با حضور شیخ اکبری دبیر شورای معارف و مدیر شبکه قرآن ، نصر پور مدیر کل خراسان رضوی، حجت الاسلام گنابادی نژاد معاون تبلیغات اسلامی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شبکه قرآن و معارف سیما، در این جلسه حجت‌الاسلام والمسلمین گنابادی نژاد ضمن ارائه گزارش از برنامه‌های ماه مبارک رمضان آستان قدس که با پوشش کامل رسانه ملی از شبکه‌های مختلف سیما و شبکه‌های استانی همراه بود، گفت: برنامه‌های آستان قدس رضوی در ایام دهه کرامت حول محور " گره‌گشایی به رسم اهل بیت علیهم السلام و خدمت کریمانه " برنامه‌ریزی و با توسل جهانی به حضرت رضا علیه السلام این برنامه‌ها با هماهنگی صورت گرفته در دهه کرامت از صدا و سیما پخش می‌شود.

در ادامه محسن نصر پور مدیر کل مرکز خراسان رضوی گفت: برنامه‌ریزی برای پوشش ۸۰ شبکه رادیویی و تلویزیونی ملی و برون مرزی در دهه کرامت؛ تهیه بسته خبری مناسب برای پخش از شبکه‌های سراسری و استانی در دستور کار این مرکز قرار دارد.

در این دیدار جواد شیخ اکبری دبیر شورای معارف و مدیر شبکه قرآن و معارف سیما، از فعالیت‌های فرهنگی و رسانه‌ای آستان قدس رضوی در ماه مبارک رمضان، تشکر و ضمن اشاره به جلسه هم افزایی شورای معارف سیما با حضور مدیران گروه‌های معارفی شبکه‌ها افزود: رویکرد اصلی در حوزه محتوا، به صحنه عمل در آوردن مفاهیم و ارزش‌های دین است و در این رابطه موضوع "تواصی به حق" و " تواصی به صبر" محور تولید برنامه‌های معارفی در سال پیش رو است.

دبیر شورای معارف سیما با اشاره به هم زمانی ایام انتخابات و دهه کرامت، به ضرورت بصیرت افزایی در ویژه برنامه‌های دهه کرامت تاکید کرد.