سیریک - رئیس دادگستری شهرستان سیریک گفت : ۸ دستگاه استخراج رمز ارز غیرمجاز (ماینر) توسط ماموران انتظامی در شهرستان سیریک کشف و ضبط شد.

مجید حسینقلی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: این تعداد دستگاه استخراج رمز ارز غیرمجاز، در راستای حفظ و پایداری شبکه برق در شهر سیریک کشف و ضبط شد.

وی با اشاره به کشف دستگاه غیر مجاز ماینر و برخورد جدی با متخلفان تصریح کرد: ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان سیریک با اقدامات اطلاعاتی از استفاده غیر مجاز مقادیری دستگاه استخراج ارز دیجیتال توسط فردی در منزلش با خبر و با هماهنگی مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام شدند که در بازرسی از محل ۸ دستگاه تولید ارز دیجیتال قاچاق کشف شد.

حسینقلی با تاکید بر اینکه، به منظور ایجاد رفاه و آسایش عمومی در صورت مشاهده موارد مشکوک، مراتب را به سامانه فوریت برق و نیروهای انتظامی گزارش کنند.

وی با اشاره به اینکه، در این زمینه همکاری و مشارکت مردم سیریک ستودنی است افزود: در راستای اجرای طرح مبارزه با استفاده از دستگاه های استخراج ارز دیجتال دستگاههای مایتر، نیروی انتظامی در این راستا از هیچ کوششی فروگذاری نمی‌شود و برخورد قاطع با افرادی که دستگاه غیر مجاز ماینر در دستور کار نیروی انتظامی قرار دارد.