زنجان-امام جمعه ابهر گفت: ما در آستانه یک پیچ تاریخی بسیار مهم قرار داریم و برای عبور از این گردنه صعب العبور نیازمند حضور حداکثری مردم و حرکت عالمانه، آگاهانه و هوشیارانه همگان هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام جعفر رحیمی ظهر جمعه در خطبه‌های نماز جمعه، به انتخابات اشاره کرد و گفت: باید حضور مردم در انتخابات باشکوه‌تر از سالهای گذشته باشد.

وی اظهار کرد: القای ناامیدی جبهه انقلابی و به چالش کشیدن ساختار انتخابات و فرایند انتخابات با تمرکز در تهاجم به شورای نگهبان از اقدامات مهم دشمن است.

امام جمعه ابهر گفت: فشار حداکثری در مجامع بین‌المللی به‌ویژه در حاشیه نشست وین و به کمک آمدن آژانس بین‌المللی هسته‌ای برای تشدید فشار بر ایران و القا این نکته که روی کار آمدن انقلابیون منجر به شرایط سخت‌تر خواهد شد.

رحیمی تاکید کرد: مردم باید خانه‌های خود را تبدیل به ستاد انتخاباتی کرده و آینده درخشانی را برای خود رقم بزنند.

وی به سالروز تشکیل جهاد سازندگی به فرمان امام خمینی (ره) در سال ۱۳۵۸ اشاره کرد و گفت: کشاورزی از نظر اقتصادی، اجتماعی، سیاسی دارای اهمیت فوق العاده است.

امام جمعه ابهر ابراز داشت: از نظر اقتصادی با هزینه کم نسبت به سایر بخش‌ها درآمدزایی بالایی دارد به شرطی که با رعایت اصول علمی و فنی اقدام شود.

رحیمی تصریح کرد: ما در آستانه یک پیچ تاریخی بسیار مهم قرار داریم و برای عبور از این گردنه صعب‌العبور نیاز به حضور حداکثری مردم و حرکت عالمانه و آگاهانه و هوشیارانه هستیم و اگر اندکی غفلت و یا اقدامی ناآگاهانه داشته باشیم آینده بسیار بد و حسرت آوری را برای خود رقم زده و دشمنان اسلام را خوشحال می‌کنیم.

وی گفت: هرچه به ۲۸ خرداد نزدیکتر شویم این حملات پرحجم‌تر خواهد شد و برجسته‌سازی کلید واژه تحریم انتخابات توسط رسانه‌های غربی و عبری و عربی و بازنشر آن توسط برخی عناصر تجدید نظر طلب در داخل و القا دروغین مهندسی انتخابات و مشخص بودن منتخب حاکمیت و بی‌اثر برشمردن رأی مردم؛ و تحریف «دلخوری مردم از عملکرد بد مدیران» به «قهر از اقدامات دشمن برای کمرنگ کردن مردم در پای صندوق‌های رأی است.