شهرکرد- مدیرکل کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری گفت: ۱۱۰ مرکز نیکوکاری در چهار سطح محله‌ محور، مسجد محور، صنفی و مراکز تخصصی در این استان فعالیت می‌کنند.

جاسم محمدی فارسانی در گفت و گو با خبرنگار مهر بابیان اینکه مراکز نیکوکاری در راستای تسریع در روند خدمت‌رسانی به خانواده‌های نیازمند توسط نیروهای مردم راه‌اندازی می‌شوند بیان کرد: در این مراکز کمک‌های نقدی و غیرنقدی توسط نیروهای مردمی جمع‌آوری و در کوتاه‌ترین زمان ممکن به دست نیازمندان تحت حمایت و غیر تحت حمایت می‌رسد.

وی بابیان اینکه انجام خدمات رایگان برای نیازمندان از دیگر فعالیت‌های مراکز نیکوکاری است، تصریح کرد: دارندگان تخصص‌های گوناگون از جمله تدریس، تعمیرات لوازم خانگی و ساختمان، درمان و انجام امور مربوط به تأسیسات ساختمان می‌توانند در راستای انجام امور خیریه و کمک به نیازمندان به این مراکز مراجعه کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان با اشاره به فعالیت شش مرکز نیکوکاری تخصصی کاریابی در استان افزود: مراکز تخصصی کاریابی با رویکرد کارآفرینی و ایجاد زمینه اشتغال مددجویان و خانواده‌های نیازمند استان راه‌اندازی شده‌اند.

محمدی ادامه داد: واگذاری امور خیریه به مردم، شناسایی نیازمندان مناطق، شناسایی و جذب خیران و جمع‌آوری کمک‌های مردمی و توزیع آن بین نیازمندان در اسرع وقت از جمله اهداف راه‌اندازی این مراکز است.