قزوین -رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح کشور گفت: به‌طورکلی شفاف‌سازی نامزدها یک امر بسیار مناسب است به شرط آن که افراد در این جنبش‌ها مسائل و برنامه‌های خود را با صداقت بیان کنند.

حجت‌الاسلام شکرالله بهرامی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به جنبش (ازما) در راستای شفافیت کاندیدهای انتخاباتی اظهار کرد: شفاف‌سازی یکی از مسائل بسیار مهمی است که از آن به عنوان صداقت نیز می‌توان یاد کرد.

رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح کشور اذعان کرد: در روایات اسلامی به شفافیت و صداقت مؤمن تأکیدات فراوانی شده و یکی از ویژگی‌های مؤمن را هم‌خوانی درون و برون او یا به اصلاح هماهنگی نیت قلبی مؤمن با ظاهر او مطرح می‌کند پس می‌توان از این مسئله به عنوان یک امر مهم یاد کرد.

وی افزود: اگر شفاف‌سازی در انتخابات منجر به تخریب یکدیگر شود نه‌تنها امر پسندیده‌ای نیست بلکه در این میان یک گناه نابخشودنی انجام شده است.

این مسئول ابراز کرد: از محرمات شرعی ما حجاب مؤمن است و ما نباید در مسئله شفاف‌سازی حجم مؤمن را از بین ببریم.

وی گفت: به‌طورکلی شفاف‌سازی کاندیدها یک امر بسیار مناسب است به شرطان که افراد در این جنبش‌ها مسائل و برنامه‌های خود را با صداقت بیان کرده و از تخریب یکدیگر در راستای بیان برنامه‌ها و مسائل خود بپرهیزند.

حجت‌الاسلام در بهرامی با اشاره به آیات سوره هود و بیت‌المال بیان کرد: خداوند به انسان قول داده است که روزی او را می‌دهد پس افراد نباید برای به دست آوردن روزی در جایگاهی که حضور دارند و مسئولیتی که به عهده دارند دست به بیت‌المال بزنند.