سمنان- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با بیان اینکه هنرمندان و اهالی فرهنگ و هنر در انتخابات حضور پرشوری خواهند داشت، گفت: رسانه‌های استان آماده پوشش این رویداد مهم هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، فرشید فلاح لاله زاری ظهر یکشنبه در نشست شورای برنامه‌ریزی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان به میزبانی سالن جلسات این اداره کل در سمنان، با اشاره به انتخابات ۱۴۰۰، بیان کرد: همه اقشار مختلف مرتبط با فرهنگ و هنر درباره حضور و مشارکت بالا در انتخابات اعلام آمادگی کرده‌اند.

وی با بیان اینکه هنرمندان و اهالی فرهنگ و هنر استان سمنان حضور خوبی در پای صندوق‌ها خواهند داشت، افزود: رسانه‌ها نیز آماده پوشش حضور پرشور مردم استان در پای صندوق‌ها هستند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با بیان اینکه هنرمندان علاوه بر حضور، از مردم نیز دعوت کرده‌اند تا شرکت پرشور در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا داشته باشند، ابراز کرد: رسالت هنرمندان و فرهنگیان دعوت مردم به حضور و مشارکت است.

فلاح با بیان اینکه انتخابات عرصه حضور و اراده مردمی برای تعیین سرنوشت است، تاکید کرد: انتخابات یکی از مصادیق مهم مشارکت در فعالیت‌های ملی محسوب می‌شود.