زاهدان - نماینده مردم چابهار، نیکشهر، کنارک، قصرقند و دشتیاری در مجلس شورای اسلامی گفت: مشارکت حداکثری مردم زمینه را برای حل مشکلات کشور و توسعه استان فراهم می کند.

معین الدین سعیدی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: در آستانه برگزاری انتخابات شوراها و ریاست جمهوری از مردم استان سیستان و بلوچستان تقاضا می‌کنم با مشارکت حداکثری خود پای صندوق‌های رأی زمینه را برای حل مشکلات موجود فراهم کنند.

نماینده مردم چابهار، نیکشهر، کنارک، قصرقند و دشتیاری در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه، رأی ندادن راهکار حل مشکلات نیست، افزود: بر اساس مضامین قرآنی سرنوشت هر قومی توسط خود آن قوم تغییر می‌کند.

وی ادامه داد: جدایی طلبی و ایجاد تفرقه از جمله ترفندهای دشمنان در برهه‌های حساس است که قطعاً مردم سیستان و بلوچستان با حضور خود همانند سال‌های گذشته بالاترین مشارکت را در انتخابات خواهند داشت و دشمنان را ناامید می‌کنند.

سعیدی با اشاره به اینکه، سیستان و بلوچستان از جمله استان‌های توسعه نیافته است و با دیگر استان‌ها فاصله معنا داری دارد، تصریح کرد: با وجود این مشکلات اما مردمانش همیشه پای نظم ایستاده‌اند و در برهه‌های حساس اولین کسانی هستند که در صحنه حاضر می‌شوند.

وی گفت: لازم است تا همه اقشار جامعه اعم از ریش سفیدان و افراد با نفوذ برای مشارکت بیشتر در پای صندوق‌های رأی تلاش کنند و با هوشمندی در ۲۸ خرداد با حضور حداکثری خود دشمنان را مأیوس کنند.