گرگان- مسئول بسیج دانشجویی استان گلستان گفت: حضور مردم در پای صندوق های رأی، حماسه ای از جنس حماسه های میدان های رزم و جهاد است.

جواد فرامرزی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارکرد: انتخابات، بهترین زمینه و فرصت برای ایجاد تغییر و تحول در جامعه است؛ فرصتی که اگر مغتنم شمرده شود، تحولی شگرف در جامعه و کشور به دنبال خواهد داشت.

مسئول بسیج دانشجویی گلستان افزود: حضور مردم در پای صندوق های رأی، حماسه ای از جنس حماسه های میدان های رزم و جهاد است و دشمن بی صبرانه منتظر رفتار اشتباه ما در قبال انتخابات پیش رو است.

وی ادامه داد: امروز همه دشمنان و عنادورزان این سرزمین با ابزارهای گوناگون رسانه ای و تبلیغی، به دنبال بی رونق کردن انتخابات هستند و می خواهند کینه توزی و دشمنی عمیق خود را در این عرصه به نمایش بگذارند.

فرامرزی تأکید کرد: باید برای خنثی کردن نقشه و توطئه دشمنان و پاسخ قاطع به همه بانیان وضع موجود کشور، با تصمیم و اقدام درست و بجا، همه آنها را ناکام گذاشت.

مسئول بسیج دانشجویی گلستان بیان کرد: مشارکت حداکثری در انتخابات، امنیت و ثبات کشور و منطقه را به دنبال خواهد داشت و مشت محکمی بر دهان همه دشمنان خارجی و یاوه گویان رسانه ای آن هاخواهد بود.

وی تصریح کرد: اگر از وضع موجود معترض هستیم، باید با حضوری موثر و انتخابی درست زمینه تحول جدی و اساسی در کشور را فراهم کنیم.