اهواز- رئیس حوزه‌های علمیه استان خوزستان شرکت در انتخابات را عبادتی الهی عنوان کرد و گفت: مردم برای شرکت در انتخابات کوتاهی نکنند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری صبح امروز جمعه هنگام رأی دادن، شرکت در انتخابات را عبادتی الهی عنوان کرد و گفت: خدا را شاکرم که توفیق شرکت در این عبادت الهی را نصیب بنده کرد تا بتوانم به وظیفه شرعی و دینی خود عمل کنم.

وی افزود: از همه مردم استان خوزستان و سراسر ایران خواهشمندم که با استفاده از این فرصت و ضمن عمل به عبادت الهی، وظیفه شرعی و دینی که به شهدای هشت سال جنگ تحمیلی، شهدای مدافع حرم و شهدای وطن ادای احترام کنند زیرا مشارکت در انتخابات ۱۴۰۰ راهی برای ادامه راه خونین شهدا محسوب می‌شود.

آیت الله موسوی جزایری اظهار کرد: مردم خوزستان و ملت ایران باید به آینده امیدوار باشند و با انتخابات فرد اصلح و مدیر و مدبر به عنوان رئیس‌جمهور شاهد رفع مشکلات اقتصادی که به دلیل ضعف مدیریتی و… که بر مردم تحمیل شده است، باشیم.

رئیس حوزه‌های علمیه خوزستان تصریح کرد: همچنین با انتخاب افراد شایسته برای شوراهای اسلامی شهر و روستا بر اساس شایسته‌سالاری و به دور از قومیت‌گرایی می‌توانیم به آبادانی شهر و روستای خود کمک کنیم.