کرمانشاه- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: حضور در انتخابات دفاع از انقلاب و خون شهیدان است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله مصطفی علما پیش از ظهر امروز با حضور در مسجد جامع کرمانشاه و در حاشیه شرکت در انتخابات ۲۸ خرداد اظهار کرد: امروز انتخابات جمهوری اسلامی در منطقه و در جهان بسیار بزرگ و تأثیر گذار است و امام خمینی (ره) همه مردم را به شرکت در انتخابات دعوت می‌کردند و آحاد مردم را در تعیین سرنوشت کشور دخالت داد.

وی افزود: برگزاری چنین انتخابات بزرگی در کشور در تاریخ حکومت قاجار و رژیم پهلوی سابقه نداشته است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با اشاره به دهه کرامت و میلاد امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) تصریح کرد: برگزاری انتخابات در دهه کرامت مایه خیر و برکت بوده و روز رأی‌گیری و انتخابات امروز برای مردم عید است و به فرموده رهبر معظم انقلاب همه مردم باید پای صندوق‌های رأی حاضر شوند.

علما با اشاره به حضور گسترده مردم کرمانشاه در انتخابات از ساعات اولیه آغاز فرایند رأی‌گیری بیان کرد: ده‌ها خبرگزاری و شبکه‌های تلویزیونی مردم را به عدم شرکت در انتخابات دعوت کردند اما مردم با بصیرت و ولایتمدار کرمانشاه با هر قوم و مذهبی از ساعت اولیه آغاز رأی‌گیری در شعب اخذ رأی حاضر شدند.

وی با بیان وجود مشکلات معیشتی و اقتصادی در جامعه گفت: ما هم همانند مردم مشکلات اقتصادی را درک می‌کنیم اما حفظ انقلاب و دفاع از خون شهیدان موظف به حضور در انتخابات هستیم و دولت آینده باید تمام سعی خود را برای حل مشکلات اقتصادی انجام دهد.