کرمانشاه- دبیر هیأت بازرسی انتخابات و مسئول کمیته حقوقی انتخابات استان کرمانشاه گفت: تاکنون هیچ‌گونه خللی که بتواند تأثیری بر روند برگزاری انتخابات در این استان وارد کند، گزارش نشده است.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالله عزیزی بعد از ظهر امروز در نشست خبری که در ستاد انتخاباتی استان کرمانشاه برگزار شد، با مهم دانستن این دوره از انتخابات برای کشور اظهار کرد: از ماه‌ها قبل دستگاه استکبار جهانی توسط امپراطوری‌های رسانه‌ای خود سعی در دلسرد کردن مردم برای حضور در انتخابات داشتند.

وی با اشاره به اینکه مردم شریف و ولایت مدار کرمانشاه مانند سایر استان‌ها از همان ساعت ساعات اولیه حضور پررنگی در پای صندوق آرا داشتند، افزود: با وجود کاستی‌ها، ناکامی‌ها و عدم توجه برخی از مسئولین نسبت به مطالبات و خواسته‌های مردم که در کشور نهادینه شده است اما این موارد باعث قهر مردم با صندوق آرا نشد.

دبیر هیأت بازرسی انتخابات و مسئول کمیته حقوقی انتخابات استان کرمانشاه گفت: بر اساس تکالیف و وظایفی تعیین شده قانونی، مأمور اجرا و ناظر بر حُسن جریان انتخابات برای عهده برای این هیأت در استان‌ها است.

عزیزی ادامه داد: به ازای هر شعبه اخذ رأی یک بازرس و به ازای هر ۱۵ شعبه اخذ رأی یک سربازرس در استان کرمانشاه وظیفه رصد بر انتخابات را انجام می‌دهند و نیز ۲۱ بازرس ویژه از طرف وزارت کشور در سطح این استان بر روند انتخابات نظارت می‌کنند.

وی تصریح کرد: از تعداد بازرسان ویژه هفت بازرس در شهر کرمانشاه و ۲ بازرس در شهرستان اسلام آبادغرب و در مابقی شهرستان‌ها به ازای هر شهرستان یک بازرس وجود دارند.

عزیزی با اشاره به اعلام گزارش تخلفات جزئی در انتخابات، تاکید کرد: بر اساس رصدهای میدانی خوشبختانه تا کنون هیچ‌گونه مشکل و خللی که بتواند تأثیری بر روند برگزاری انتخابات در استان کرمانشاه وارد کند وجود نداشته و برگزاری انتخابات روند عادی خود را طی می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: اخباری مبنی بر استفاده نامشروع برخی از امکانات دولتی واصل شد که تعداد کمی بود و با ارائه تذکر دیگر تکرار نشد.