ارومیه - رئیس هیئت بازرسی انتخابات آذربایجان‌غربی گفت: در حال حاضر سه هزار بازرس و سربازرس بر سلامت انتخابات در استان نظارت می کنند.

نادر صادقی صادقی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه هیئت بازرسی بر اساس زمان بندی ۳۰ مرحله در این دوره از انتخابات را برعهده داشت که با آموزش‌های لازم این مراحل به خوبی انجام شد، افزود: امروز تمام بازرسین از اولین دقایق اخذ رأی در شعبات اخذ رأی حضور داشته و بر سلامت انتخابات نظارت دارند.

وی با اشاره به حضور حماسی مردم استان با وجود تمدید چندین باره مهلت اخذ رأی اضافه کرد: مردم مرزدار و غیور آذربایجان غربی همپای سایر مردم کشور با حضور حماسی خود بار دیگر تمام معادلات دشمنان نظام و انقلاب را برهم زدند.

صادقی با بیان اینکه تا الان انتخابات با سلامت کامل در استان در حال برگزاری است، عنوان کرد: امیدواریم تا آخرین دقایق برگزاری انتخابات شاهد حضور پرشور و برگزاری انتخابات سالم در استان باشیم.

رئیس هیئت بازرسی انتخابات آذربایجان‌غربی گفت: تاکنون مشکلات جزئی در فرآیند اخذ رأی الکترونیکی در استان گزارش شده بود که ۲۱ مورد در ارومیه را شامل می‌شد در همان دقایق اولیه این مشکل برطرف شده و هیچ مشکلی در روند برگزاری انتخابات در استان را شاهد نبودیم.