رفسنجان – رئیس ستاد انتخابات شهرستان رفسنجان نتایج رسمی انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهرهای شهرستان رفسنجان را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، مجید فصیحی هرندی ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به برگزاری انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در روز جمعه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ نتایج شمارش آرا نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی شهرهای شهرستان رفسنجان به ترتیب دارندگان بیشترین آرا اعلام شد.

وی افزود: بر این اساس، در شهر رفسنجان علی میربابایی با ۸ هزار و ۳۶۴ رأی، محمدعلی ارجمند لاری با ۶ هزار و ۴۳ رأی، حسین کهنوجی با ۶ هزار و ۶ رأی، محمد فتحیان با ۵ هزار و ۸۲۳ رأی، سید ابراهیم صباغ جعفری با ۵ هزار و ۸۰۹ رأی، سید حسین رحیمی با ۵ هزار و ۶۸۸ رأی و مه لقا حکمت با ۵ هزار و ۳۹۳ رأی به ترتیب بیشترین آرا به عنوان اعضای اصلی شورای اسلامی شهر رفسنجان در دوره ششم انتخاب شدند.

وی ادامه داد: همچنین فاطمه کردستانی با ۵ هزار و ۳۴۱ رأی، علی جعفری با ۵ هزار و ۶۰ رأی، عباس حکیمی با ۴ هزار و ۷۹۸ رأی، روح الله صابری ریسه با ۴ هزار و ۷۳۵ رأی و ابوذر فداکار با ۴ هزار و ۶۰۵ رأی به عنوان عضو علی البدل شورای اسلامی شهر رفسنجان در دوره ششم انتخاب شدند.

فرماندار رفسنجان اظهار کرد: در شهر کشکوئیه مهدی خلیلی نژاد با یک هزار و ۴۳۱ رأی، محمدرضا رشیدی گلنابادی با یک هزار و ۱۳۱ رأی، علی کارگر برزی با ۹۹۹ رأی، رضا ابوالحسنی با ۸۲۰ رأی و حسن نظری پشتکوهی با ۷۷۴ رأی به عنوان اعضای اصلی شورای شهر کشکوئیه در دوره ششم انتخاب شدند.

فصیحی هرندی افزود: حمیدرضا ایران نژاد با ۵۵۳ رأی، جمشید سعادتی با ۴۹۲ رأی، زهرا فتحی با ۴۸۹ رأی، امین سلاجقه با ۴۸۱ رأی و سید احمد بهزادی با ۳۹۹ رأی به عنوان اعضای اصلی شورای شهر سرچشمه و علی ناقه با ۸۱۵ رأی، جواد رفسنجانی با ۷۳۹ رأی، علیرضا قادری با ۶۵۵ رأی، ابوالفضل اکبری زاده با ۶۳۷ رأی و غلامحسین رفسنجانی با ۶۳۲ رأی به عنوان اعضای اصلی شورای شهر جوادیه الهیه انتخاب شدند.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان رفسنجان تصریح کرد: علی شریفی با ۱۷۹۸ رأی، مهدی شریفی با ۱۲۱۶ رأی، مجید صفریان با ۱۱۰۱ رأی، ناصر قطب الدینی با ۹۶۷ رأی و علی علی نقی زاده با ۸۱۳ رأی به عنوان اعضای اصلی شورای اسلامی شهر بهرمان و سعید ضیاءالدینی با ۷۷۳ رأی، مجید ضیاءالدینی با ۷۴۳ رأی، حسین فتاحی با ۶۳۱ رأی، سید رضا حسینی با ۵۱۲ رأی و محمد شفیعی با ۴۷۷ رأی به عنوان اعضای اصلی شورای اسلامی شهر صفائیه انتخاب شدند.