گرگان- مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: ایده های خلاقانه می تواند گوشه ای از بارهای بر زمین مانده انقلاب را بردارد و حمایت از نخبگان به تحقق گام دوم انقلاب می انجامد.

به گزارش خبرنگار مهر حجت الاسلام عباسعلی گرزین بعدازظهر چهارشنبه در آیین اختتامیه ایده های برتر مهندسی اجتماعی اظهارکرد: این قبیل طرح ها بسیار مبارک است و باید استعدادها، نخبگان و مردم جامعه را با مسائل گوناگون درگیر کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان افزود: ایده پردازی و حمایت از ایده ها مورد تاکید رهبر معظم انقلاب در گام دوم انقلاب بوده و باید حرکت عمومی جامعه به این سمت برود تا به اهداف گام دوم برسیم.

وی ادامه داد: این برنامه‌ها و مسئولیت‌ها و حضور تکلیف مدارانه نمادی از حرکات عمومی جامعه بوده که سازمان تبلیغات به دنبال آن است.

گرزین اضافه کرد: از تمام ایده ها و برنامه هایی که موجب حرکت عمومی در جامعه شوند برای حل مسائل کشور حمایت می‌کنیم و این دست برنامه ها را تحقق عینی و عملی گام دوم انقلاب می‌دانیم.

وی با اشاره به ایده ها و طرح های رسیده به جشنواره، گفت: اگر هر کدام از این ایده ها طور کامل پردازش شود گوشه‌ای از بارهای به زمین مانده انقلاب را برخواهند داشت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان بیان کرد: حرکات و خلاقیت ها از سوی نخبگان قطعات پازل گام دوم انقلاب را کامل می‌کند و باید به سمتی برویم که ایران پیشرفته، سرفراز همراه با رفاه و معنویت که پرچمدار تمدن نوین اسلامی باشد، داشته باشیم.