کرمانشاه- استاندار کرمانشاه گفت: پروژه‌های اولویت‌دار این استان در روزهای آخر دولت پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، هوشنگ بازوند بعد از ظهر امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان کرمانشاه اظهار کرد: به دلیل عدم تأمین درآمدهای دولت ناشی از تحریم‌های ظالمانه شرایط سختی در مورد اعتبارات جاری به وجود آمده است.

وی با بیان اینکه با وجود تمامی مشکلات اقتصادی تلاش برای انجام مطلوب حوزه‌های مختلف کاری انجام شده است، افزود: برای پروژه‌های اولویت دار استان کرمانشاه کمیته‌ای با حضور رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، فرمانداران و دستگاه‌های اجرایی مربوطه تشکیل می‌شود.

استاندار کرمانشاه با تاکید بر اینکه تمامی مدیران تا لحظه آخر در دولت باید با جدیت فعالیت کرده تا کارهای مردم معطل نماند، گفت: پروژه‌های اولویت دار این استان شامل پروژه‌های تکمیل نشده‌ای هستند که عدم تکمیل آن ممکن است برای مسئولین جدید تبدیل به معضل شود که باید در دستور کار مدیران قرار گیرد.

بازوند تصریح کرد: پیگیری پروژه‌های مذکور برای تداوم مسیر استان کرمانشاه و گره‌گشایی از کار مردم است.

ثبت روز ملی کرمانشاه ظرفیتی برای معرفی سینه ستبر ایران است

استاندار کرمانشاه با تاکید بر اینکه ثبت روز ملی کرمانشاه ظرفیتی برای معرفی سینه ستبر و چهره زیبای ایران اسلامی است، گفت: با همکاری اهالی رسانه، مردم و اهالی فرهنگ و هنر و باید کرمانشاه مقاوم را بیشتر معرفی کرد.

به گفته بازوند دستگاه‌های اجرایی باید با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه نهایت همکاری و مساعدت را برای اجرای برنامه‌های پیش‌بینی شده در حوزه فرهنگ و هنر داشته باشند.

وی افزود: ایجاد تصویری زیبا از کرمانشاه در روز ملی این استان که برگرفته از یاد و خاطره دلاوری و حماسه آفرینی دلیرمردان و شیرزنان در هشت سال دفاع مقدس و مرصاد است، وظیفه‌ای همگانی بوده که باید در قالب گفتمان و فرهنگ عمومی ترویج داده شود.

استاندار کرمانشاه با اشاره به برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ گفت: نقش آفرینی مؤثر اقشار مختلف جامعه و رسانه‌ها در مشارکت پرشور مؤثر واقع شد، این در حالی بود که دشمنان و رسانه‌های معاند به دنبال ایجاد یأس برای مردم بودند.