مهدی‌شهر- دبیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مهدی‌شهر، گفت: یادواره شهدای هفتم تیرماه با سخنرانی منوچهر متکی با میزبانی مسجد پامنار مهدی‌شهر برگزار خواهد شد.

حمید رضا پارسا در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه آئین گرامیداشت شهدای هفتم تیر در مهدی‌شهر برگزار می‌شود، تاکید کرد: این مراسم دوشنبه هفته آتی همزمان با نماز مغرب و عشا در مسجد پامنار این شهرستان برگزار و منوچهر متکی وزیر امور خارجه اسبق ایران اسلامی سخنران آن خواهند بود.

وی با بیان اینکه فضاسازی شهری، چاپ و انتشار پوستر، توزیع بسته‌های فرهنگی، اعزام سخنران، مداح و روحانی به مساجد شاخص نقاط مختلف شهرستان، برگزاری مسابقات وبلاگ نویسی، کتابخوانی و ایستگاههای سلامت و مسابقات مجازی از مهم‌ترین برنامه‌های این نهاد در سالروز گرامیداشت شهدای هفت تیر در شهرستان مهدی‌شهر است، افزود: ترویج سیره شهید بهشتی محور اصلی این برنامه‌ها است.

دبیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان مهدی‌شهر همچنین بیان کرد: حادثه هفتم تیر سال ۶۰ نقطه اوج جریان ترور از سوی گروهک‌های تروریستی بود که ضربه زدن به نظام اسلامی را نشانه رفته بودند اما به رغم تمام تلاش‌های دشمنان، این حادثه سبب تداوم انقلاب اسلامی ایران شد.

پارسا با بیان اینکه حادثه هفتم تیر ماهیت خصمانه و ضد مردمی منافقان را به همه ثابت کرد، بیان داشت: واقعه تلخ و غم‌بار هفتم تیر سال ۶۰ یکی از وقایع مهم و برجسته انقلاب اسلامی محسوب می‌شود که گرامیداشت این روز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است چرا که سند مظلومیت انقلاب اسلامی محسوب و هرگز این جنایت از ذهن ملت ایران پاک نخواهد شد.

وی با اشاره به اینکه شهدای هفت تیر با برجستگی‌های رفتاری و اخلاقی از الگوهای مؤثر برای نسل جوان هستند، ادامه داد: همه نهادها و سازمان‌ها باید با اجرای برنامه‌های مناسب و برگزاری مجالس گرامیداشت شهدای هفتم تیر، این فاجعه عظیم را که در آن ملت ایران ۷۲ سرمایه انقلاب اسلامی و در رأس آنان شهید مظلوم دکتر بهشتی را از دست دادند، به جوانان معرفی کنند.