آزادشهر - رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان آزادشهر از غرق شدن ۲ نوجوان ۱۳ و ۱۴ ساله در رودخانه شیرآباد خبر داد.

داود خاتمی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارکرد: ساعت ۱۸ و ۵۰ دقیقه روز گذشته (جمعه) غرق شدگی دو نوجوان ۱۳ و ۱۴ ساله در آبشار شیرآباد خان ببین به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات هلال احمر گلستان گزارش شد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان آزادشهر افزود: از روز گذشته تیم‌های امدادی متشکل از ۱۰ نفر در محل حاضر بوده و در حال جستجو بودند که نهایتاً امروز اجساد این دو نوجوان توسط نیروهای آتش نشانی در آبشار شیرآباد پیدا و تحویل عوامل انتظامی شد.

فرمانده انتظامی رامیان هم توضیح داد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد فقدان دو پسر بچه در جنگل شیرآباد، بلافاصله مأموران انتظامی و عوامل امدادی به جهت بررسی بیشتر به محل مورد نظر اعزام شدند.

سرهنگ ابوالفضل وزیری ادامه داد: با حضور مأموران در محل، خانمی مراجعه و اعلام داشته بردارانم در حال شنا کردن در داخل آب بودند که ناگهان بعد از چند دقیقه متوجه شدم که ناپدید شده اند.

وی افزود: با حضور عوامل هلال احمر و جستجوی قسمتهای مختلف جنگل، سرانجام جسد هر دو نوجوان در داخل آب پیدا شد.

وزیری بیان کرد: برابر اعلام نیروهای امدادی هر دو نوجوان به دلیل عدم آشنایی با فنون شنا دچار غرق شدگی شده و فوت کرده‌اند.

فرمانده انتظامی رامیان با اشاره به اینکه جسد متوفیان تحویل پزشک قانونی شد، خاطر نشان کرد: هر سال با شروع فصل گرما افراد زیادی برای پر کردن اوقات فراغت خود به حاشیه رودخانه‌ها و استخرها سفر می‌کنند و به دلیل توجه نکردن به تابلوهای هشدار دهنده غرق می‌شوند لذا به شهروندان توصیه می‌شود از آب تنی در این مکان‌ها جدا خودداری کنند تا شاهد حوادث اینچنینی نباشیم.