تهران- استاندار تهران با اشاره به اینکه دستگاه های اجرایی جهت اشتغال به کار فرزندان شاهد و ایثارگر تقدیر می‌شوند، گفت: یکی از بخش‌های ارزشیابی فرمانداران توجه به مطالبات خانواده شهدا است.

به گزارش خبرنگار مهر، انوشیروان محسنی بندپی عصر یکشنبه در مجمع مشورتی ایثارگران استان تهران اظهار داشت: راهبرد اصلی مجمع مشورتی ایثار گران استان مبتنی بر اشتغال فرزندان قشر معظم شاهد و ایثارگر باشد و هرچند که در این دولت ۱۶ هزار نفر از فرزندان شاهد و ایثارگران استخدام می‌شوند.

محسنی بندپی با اشاره به اینکه می‌توان از ظرفیت اداره کل فنی و حرفه ای استان برای مهارت آموزی و ورود فرزندان شاهد و ایثارگر به فضای کسب کار بهره گرفت گفت: احکام رؤسای کمیته‌های ستاد بزرگداشت شهدای استان تهران به زودی صادر می‌شود.

استاندار تهران بیان داشت: دستگاه‌های اجرایی استان که در زمینه اشتغال به کار فرزندان شاهد وایثارگر اثر بخش عمل می‌کنند تقدیر می‌شوند یکی از بخش‌های ارزشیابی فرمانداران توجه به مطالبات خانواده‌های ایثارگر و شاهد است.

وی افزود: کارگروه اشتغال و آموزش مجمع مشورتی باید راهبردی همه جانبه نسبت به اشتغال فرزندان شاهد و ایثارگر داشته باشد و بر اساس استعداد سنجی برای حمایت‌های تحصیلی، کسب و کار و موارد دیگر برنامه ریزی کند و به تناسب استعداد و خلاقیت فرزندان شاهد و ایثارگر باید برای آموزش و اشتغال این عزیزان در برنامه ریزی کنیم