رئیس دانشگاه خوارزمی از طراحی تشکیلات مستقل برای واحدهای دانشگاه خوارزمی در تهران و کرج خبر داد که با سرپرستی جداگانه مدیریت خود را انجام می دهند.

عزیزالله حبیبی در گفتگو با خبرنگار مهر درباره تجمیع واحدهای دانشگاه خوارزمی در تهران و کرج گفت: ما برای ادامه فعالیت‌ها در هر محلی که مستقر هستیم بر اساس نیازهای استانی، منطقه‌ای، ملی و بین المللی در حال جمع آوری برنامه‌های کاری از واحدهای مذکور هستیم.

وی ادامه داد: پس از جمع آوری برنامه‌های کاری واحدهای تهران و کرج، این برنامه‌ها در برنامه راهبردی دانشگاه‌ها تعریف خواهد شد و در نتیجه بر اساس این راهبردها، تعدادی از همکاران ما در کرج و تعدادی هم در تهران وظایف و برنامه‌های آموزشی و پژوهشی خود را انجام خواهند داد.

رئیس دانشگاه خوارزمی افزود: همچنین تشکیلات مستقلی برای واحدهای دانشگاه خوارزمی در تهران و کرج طراحی می‌کنیم که با سرپرستی جداگانه مدیریت خود را انجام دهند.

وی توضیح داد: قرار است برای هر یک از واحدهای دانشگاه در تهران و کرج، مدیریت پردیس، تعریف کنیم که بر اساس آن کسانی که در هر دو مکان فعالیت می‌کنند با استقرار در محل جغرافیایی خود به فعالیت‌های پژوهشی و آموزشی خود بپردازند.