شیراز- جمعی از اهالی محله «سنگ سیاه» شیراز در نامه ای از مسئولان استان خواستند که به مشکلاتشان توجه کرده و تکلیف خانواده های محرومی که در خانه های میراثی زندگی می کنند را مشخص کنند.

به گزارش خبرنگار مهر: تعدادی از ساکنین خانه‌های میراثی در منطقه سنگ سیاه شیراز در نامه‌ای دردمندانه به مسئولان استان فارس تقاضای رسیدگی به وضعیت خودشان شده اند.

در این نامه آمده است که چندین خانواده ضعیف و مستمند که دارای افراد معلول در منطقه سنگ نیز هستند در خانه‌های مخروبه میراثی سکونت دارند. از همین رو اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شیراز با شکایت از این افراد هر روز این خانوارهای دارای مشکلات فراوان را دچار استرس کرده و با احضار آنان به کلانتری در پی آواره کردن آنان است.

در بخش دیگری از این نامه آمده است: اگر این خانوارها بضاعت و توان مالی داشتند که ذلت ماندن در این خرابه‌ها با این‌همه استرس و وضعیت اسف بار محله که جایگاه جولان معتادان متجاهر است را به جان نمی‌خریدند.

آنان افزوده اند: در هفته قوه قضائیه که هفته تظلم خواهی و رسیدگی به حقوق مظلومین است خواهشمندیم مسئولین امر به جای جلسات متعدد کم بازده در یک جلسه کاری تکلیف این خانوارها گرفتار از وضع بد اقتصادی و معیشتی را روشن کنند.

در این نامه دردمندانه از استاندار، امام جمعه شیراز و مدیران کل دادگستری، بهزیستی، کمیته امداد و بنیاد مسکن استمداد کمک شده است.

همچنین رونوشت این نامه به قوه قضائیه و منتخب مردم در ریاست جمهوری نیز ارسال شده است.