ساوجبلاغ - فرماندار ساوجبلاغ بیان کرد: این شهرستان با توجه به ظرفیت‌های بسیار زیاد به عنوان یکی از قطب‌های مهم صنعتی استان البرز مطرح است.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی مهرور ظهر پنجشنبه در حاشیه بازدید از یکی از کارگاه‌های تولید شهرستان ساوجبلاغ اظهار کرد: در شرایط امروز جامعه بخش صنعت و معدن به یکی از اصلی‌ترین بخش‌های اقتصادی و بزرگ‌ترین بخش مولد کشور تبدیل شده است که نقشی کلیدی و حیاتی در تولید و اشتغال ایفا می‌کند.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی با دارو بودن منابع عظیم صنعتی و معدنی توانسته است در بسیاری از تولیدات در رده‌های برتر جهانی قرار گیرد، تصریح کرد: بدون شک با بهره‌گیری کامل از دانش و فناوری داخلی و ملی، از تأثیر تحریم‌های ظالمانه عبور کرده و کارنامه خوبی در زمینه تولیدات صنعتی و معدنی از خود به نمایش خواهیم گذاشت.

فرماندار ساوجبلاغ بیان کرد: این شهرستان نیز با توجه به ظرفیت‌های بسیار زیاد به عنوان یکی از قطب‌های مهم صنعتی استان البرز دارای جایگاه خاص و ممتازی در سطح ملی و بین‌المللی است.

وی ادامه داد: امیدواریم با استعانت از خداوند متعال و در سالی که توسط مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) به نام «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها» نام‌گذاری شده است، شاهد رشد و شکوفایی بیش از پیش صنعت و معدن در این شهرستان باشیم.

مهرور متذکر شد: فرمانداری ساوجبلاغ نیز در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری از هر اقدامی برای رفع موانع تولید فروگذار نیست.