سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی حماس با اشاره به حملات بامدادی امروز به نوار غزه توسط رژیم صهیونیستی، گفت: مقاومت فلسطین در صحنه تحولات میدانی ابتکار عمل را در دست دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، «فوزی برهوم» سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی حماس امروز جمعه به حملات بامدادی جنگنده های صهیونیست به مناطقی در نوار غزه واکنش نشان داد.

بر اساس این گزارش، سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی حماس در این خصوص گفت: حمله صهیونیستها به نوار غزه اقدامی نمایشی برای سرپوش گذاشتن بر بحران های فزاینده داخلی این رژیم بود.

فوزی برهوم در ادامه یادآور شد: رژیم صهیونیستی قصد دارد بر بحران های داخلی خود سرپوش بگذارد و برای تحقق این هدف دست به هر کاری می زند. این رژیم حملات گاه و بی گاه به غزه را عاملی برای سرپوش گذاشتن بر بحران های داخلی خود تلقی می کند.

سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی حماس یادآور شد: حملات صهیونیستها به نوار غزه عزم ملت فلسطین برای رویارویی با آنها را سست نخواهد کرد. ملت فلسطین از هر ابزاری برای مقابله با اشغالگران بهره برداری خواهد کرد.

فوزی برهوم تصریح کرد: در حال حاضر ابتکار عمل در عرصه تحولات میدانی در دست مقاومت فسلطین قرار دارد. مقاومت فلسطین، دشمن صهیونیستی را وادار خواهد کرد تا دست از انجام اقدامات خصمانه خود بردارد.