کرمان - فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: برای کنترل مرزهای استان کرمان باید نیروهایمان را افزایش دهیم.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار عبدالرضا ناظری ظهر شنبه در جلسه ستاد استانی مدیریت کرونا اظهار کرد: با بحرانی شدن وضعیت استان کرمان تمام نیروهای انتظامی و امکانات ستادهای نیروی انتظامی از جمله بیمارستان سیدالشهدا در خدمت علوم پزشکی است و آمادگی کامل برای همکاری با بقیه ادارات و ارگان‌ها و عبور از پیک شیوع کرونا را داریم.

وی با اشاره به همجوار بودن با استان‌هایی که دارای مرز مشترک با کشورهای همسایه هستند، افزود: برای کنترل مرز استان باید نیروهایمان را افزایش دهیم و جایگاه‌هایی را تأمین کنیم که مأموران بتوانند با در امان ماندن از نور شدید خورشید حوزه‌های مربوط به خودشان را کنترل کنند.

سردار ناظری عنوان کرد: با اینکه در تمامی مصوبات ستادهای مبارزه با کرونا چه در سطح ملی و چه در سطح استانی ۸۰ درصد وظایف بر عهده نیروهای انتظامی است با این حال در این شرایط از هیچ کمکی برای گذر از این بحران دریغ نخواهیم کرد.

فرمانده انتظامی کرمان همچنین در رابطه با ممنوعیت ورود به پارک‌ها گفت: اینگونه نیست که مردم فقط در شب‌ها به پارک‌ها بروند که با قطع کردن برق این مشکل حل بشود، در طول روز هم خانواده‌هایی را مشاهده کرده ایم که دور هم جمع شده اند و بهتر است با فرهنگ سازی و پیامک انبوه آنها را متقاعد به ترک آن محل کنیم.

وی گفت: برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا اگر جایی برای تعطیلی نیازمند پرداخت هزینه است باید با جدیت تعطیل شود و این ضرر مالی را برای حفظ جان عزیزانمان باید بپردازیم.