تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۶

خمینی شهر - در حاشیه مراسم تجلیل از پژوهشگر خمینی شهری، ۶ کتاب از شاعران این شهرستان نیز رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، شامگاه دوشنبه در حاشیه مراسم تجلیل از پژوهشگر خمینی شهری، ۶ اثر شاعران شهرستان نیز رونمایی شد.

نصرالله امینی در این مراسم که در جمع فرهنگیان شهرستان خمینی شهر برگزار شد، اظهار داشت: اهل قلم به نوعی افکار طبیعت و آفریده‌های پروردگار را به منصه ظهور می‌رسانند و برای دیگران به یادگار می‌گذارند و چراغی فرا روی دیگران روشن می‌نمایند.

وی با بیان این مطلب که به شغل شریف معلمی مشغول بوده و سالیان طولانی به امر تعلیم و تربیت دانش آموزان بسیاری پرداخته است، افزود: پاسداشت افرادی که در زمینه‌های مختلف تلاش کرده و شهر را به پیشرفت و تعالی رسانده اند، امری پسندیده است.

در ادامه این مراسم اصغر حاج حیدری شهردار خمینی شهر نکوداشت استاد امینی را کاری ماندگار خواند و ابراز کرد: این پژوهشگر خمینی شهری در نامگذاری میادین و خیابان‌ها کمک‌های فراوانی به شهرداری و شورای اسلامی شهر خمینی شهر کرده است.

گفتنی است در پایان این آئین از پژوهشگر خمینی شهری، استاد نصرالله امینی تجلیل به عمل آمد و از ۶ کتاب شعر با نامهای رو در رو از سعید ایران نژاد، زخم لبخند از خانم صرامی، دیوان صبور صبح فردا اثر فتح الله حدادیان، اردیبهشت و باران از غلامرضا مهدی پور، اصفهان بی تو اثر حسین حاج هاشمی، به غمسرای دل من گلاب می‌گیرند اثر حسینعلی شفیعی رو نمایی شد.