تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۵

اصفهان - مدیرعامل باشگاه ذوب آهن معتقد است ناظر بازی این تیم با سایپا عامل تنش در این بازی بوده است.

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی فریدونی بعد از تساوی ذوب آهن مقابل سایپا در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اولاً من از سازمان لیگ تقاضا می‌کنم هر کجا آقای جلال مرادی را به عنوان ناظر می‌فرستند ۱۵ نفر برای کنترل آقای مرادی بفرستند. او عامل اصلی تنش امروز بود و نمی‌داند کجا باید ورود کند و کجا خیر.

وی افزود: دیگر نمی‌دانم در مورد مسائل داوری چه بگویم. فکر می‌کنم دیگر نیازی به VAR نیست زیرا پرداختی اضافه که به داور چهارم شود کار VAR را انجام می‌دهد که این مسئله بسیار مشهود بود.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن ادامه داد: آقای جلال مرادی می‌خواهد اینجا سلیقه خود را اعمال کند وقتی مربی اخراج شده می‌تواند پشت فنس باشد اینها جای بازیکن و مربی را هم می‌خواهد مشخص کند و هر کسی امروز حرف معمولی هم می‌زد با واکنش آقای مرادی رو به رو می‌شد.

وی تصریح کرد: داوری واقعاً عجیب بود؛ وقتی داور کارت را داده و به صحنه نزدیک تر بوده ولی داور چهارم نظر می‌دهد، بالاخره برای سایپا باید این امتیاز را می‌دادند همانطور که در بازی پیکان یک پنالتی گرفتند.

فریدونی اضافه کرد: متأسفانه اینها تحت تأثیر جو رسانه‌ای هستند. دیشب ما دیدیم چرا قبل بازی این حکم را دادند که گویا برنامه‌ریزی شده بوده است.

وی در خصوص دعوت به کمیته انضباطی گفت: مشکلی ندارد به کمیته انضباطی می‌روم و میایم و اشکالی وجود ندارد.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن افزود: شکایت‌های داوری ما هم به جایی نمی‌رسد، ما از اول سال شکایت کردیم مگر به جایی رسید؟ فایده‌ای ندارد، من نمی‌دانم وظیفه کمیته داوران چیست، نظارت یا ارزیابی است؟ خیلی از تیم‌های دیگر هم همین مشکل ما را دارند.

وی تاکید کرد: این تیم هر کاری می‌شده انجام دادیم و فشار عصبی هم زیاد است و این اتفاقات شرایط را بدتر می‌کند و اگر بگزارند نتیجه می‌گیریم.