گچساران- فرماندار شهرستان گچساران گفت: محدودیت فعالیت گروه‌های شغلی سه و چهار در شهرستان گچساران، اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا اتابک عصر سه شنبه در نشست فوق‌العاده ستاد مقابله با بیماری کرونای این شهرستان افزود: بر اساس محدودیت‌های اعلام شده، همه مشاغل گروه سه و چهار، شامل استخرهای سرپوشیده، باشگاه‌های ورزشی، چایخانه‌ها و قهوه خانه‌ها، آموزشگاه‌های موسیقی و زبان، موزه‌ها، سینما، تئاتر، مهد کودک‌ها، باغ وحش، مراکز تفریحی و گیم نت‌ها با حضور حداکثر ۱۰ نفر فعالیت کنند.

وی بیان داشت: با توجه به افزایش شیوع کرونا و روند افزایشی تعداد مبتلایان به این بیماری، وضعیت شهرستان گچساران قرمز اعلام شد.

اتابک تصریح کرد: مشاغل گروه یک و دو نیز می‌توانند با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی به فعالیت خود ادامه داده و در صورت رعایت نکردن دستور العملهای بهداشتی و محدودیت‌ها تعطیل می‌شوند.

وی افزود: شبکه بهداشت و درمان گچساران با همکاری مسئولان مراکز روستایی به نمونه گیری مردم و رهگیری و رعایت قرنطینه خانگی بیماران در روستاها اقدام کنند.

اتابک اظهار داشت: با توجه به ازدحام جمعیت در برخی صنوف اعم از دفاتر پیشخوان و بانک‌ها نظارت بیشتری توسط گشتهای مشترک انجام شود و برای جلوگیری از ازدحام جمعیت در مراسم تدفین در آرامستان‌ها، شهرداری گچساران اقدامات کنترلی انجام مراسمات را انجام دهد.