فیروز آباد - نماینده مردم فیروزآباد، قیروکارزین و فراشبند در مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضراشتغال بزرگترین دغدغه مجلس است و نمایندگان به جد پیگیر این مسئله هستند.

محمدمهدی فروردین درحاشیه دیدار با مردم در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: عمده مشکلات و مطالبات مردم شهرستان تسهیلات و اشتغال جوانان است که بزرگترین دغدغه مجلس است.

وی با اشاره به ملاقات‌های مردمی خود با مردم اظهار داشت: عمده مراجعات مردم فیروز آباد در میز خدمت مدیران اجرایی این شهرستان در زمینه‌های تسهیلات و اشتغال است.

فروردین با تاکید بر اینکه یکی از اولویت‌های مجلس ساماندهی اشتغال جوانان است، ابراز کرد: تمام سعی مان را می‌کنیم تا مشکلات و گرفتاری‌های مردم را در حد توان از راه قانونی حل کنیم.

در مراسم میز خدمت شهرستان فیروزآباد، فرماندار این شهرستان نیز در سخنانی کوتاه بر لزوم تسریع در خدمات‌رسانی و ارتقای کمی و کیفی و همچنین ارائه خدمات به مردم تاکید کرد و گفت: پیگیری مسائل مردم از مهمترین مزیت‌های استقرار میز خدمت است.

حسین آرگیو بیان کرد: میز خدمت با هدف تقویت ارتباط مدیران با مردم و رسیدگی به مشکلات شهروندان در روزهایی که وقت آن از پیش اطلاع رسانی خواهد شد با حضور مدیران دستگاه اجرایی در مصلای نماز جمعه فیروزاباد برپا می‌شود.