یاسوج- معاون پارلمانی رئیس جمهور و جانشین رئیس ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی گفت: کهگیلویه و بویراحمد در کاهش مرگ و میر ناشی از اپیدمی کرونا به خوبی عمل کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسینعلی امیری در سفر خود به استان کهگیلویه و بویراحمد در نشست با استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: کهگیلویه و بویراحمد در افزایش توان مدیریت مقابله با کرونا و تسریع در مشارکت همه جانبه و به کار گیری ظرفیت حوزه بهداشت و درمان و دستگاه‌های اجرایی خوب عمل کرده است.

وی با بیان اینکه کهگیلویه بویراحمد در اجرای طرح غربالگری که از اولویت‌های مهم در مدیریت مبارزه با کووید -۱۹ بود هم به خوبی عمل کرد، گفت: در کهگیلویه و بویراحمد کارها همه با هماهنگی، همکاری، همدلی و وحدت بسیار خوبی و بدون حواشی انجام گرفته و تا زمانی که دولت تدبیر و امید هست و دولت سیزدهم مستقر شود همه کارها بدون هیچ گونه خستگی همچنان با تلاش بیشتر، همکاری و همدلی به پیش خواهد رفت.

امیری اظهار داشت: همکاری، همدلی و همراهی همه جانبه ای با دکتر کلانتری استاندار، نمایندگان مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی برای مدیریت مقابله با کرونا و پیشبرد طرح‌های و برنامه‌های اقتصاد مقاومتی داریم.

وی با بیان اینکه نمایندگان مردم این استان در مجلس شورای اسلامی هم با همدلی، همراهی، همکاری و با دلسوزی و احساس مسئولیت کارها را پیگیری می‌کردند، تصریح کرد: این مدیریت و عملکرد خوب در کهگیلویه و بویراحمد باعث شد با اینکه در استان‌های کشور چهار پیک را پشت سر گذاشتند و اکنون وارد پیک پنجم کرونا شده‌اند اما این استان با دو پیک کمتر اکنون وارد پیک سوم شده است.