بوشهر- استاندار بوشهر گفت: رسانه‌ها تلاش ویژه‌ای برای ایجاد امید و نشاط در جامعه داشته باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم گراوند صبح یکشنبه در نشست مدیران صدا و سیمای مرکز بوشهر اظهار داشت: فاصله‌ای بین استانداری و صدا و سیما نبود و همکاران صدا و سیما صادقانه مسائل استان را بیان می‌کردند.

وی با قدردانی از همکاری و هماهنگی و تلاش صادقانه مجموعه صدا و سیمای مرکز بوشهر گفت: مجموعه صدا و سیما و استانداری با تعامل و فضای هم افزایی ایجاد شده اقدامات خوبی انجام دادند و این مهم با همدلی و همکاری نزدیک دو طرف به خوبی محقق شد.

گراوند با اشاره به نقش مهم و حیاتی رسانه ملی در مواجهه به ابرقدرت‌های رسانه‌ای اضافه کرد: رسانه‌های بیگانه با ذائقه خود تلاش می‌کنند مردم را از نظام دور کنند، آنها دولت‌ها برایشان فرقی نمی‌کند بلکه با اصل نظام مشکل دارند.

استاندار بوشهر با بیان اینکه رسانه ملی در ایجاد امید و نشاط نقش اصلی را دارد، یادآور شد: اعتماد ۷۷ درصدی مخاطبان استانی به خبر صدا و سیما سرمایه بزرگی است که رسانه ملی باید قدر این فرصت را بداند.

گراوند با قدردانی از صدا و سیما در پوشش رسانه‌ای انتخابات ۱۴۰۰ افزود: جمهوریت و اسلامیت بزرگترین دستاورد جمهوری اسلامی است و آسیب ندیدن اسلامیت در گرو حفظ جمهوریت است.