قزوین - محمدحسین طاهری با حکم مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین به‌عنوان سرپرست معاونت فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استان قزوین منصوب شد.

به گزارش خبرنگار مهر با حکم حجت‌الاسلام زهرایی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین، محمدحسین طاهری به‌عنوان سرپرست معاونت فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استان قزوین منصوب شد.

در بخشی از حکم طاهری آمده است:

ضروری است ضمن اهتمام به انجام وظایف محوله و استفاده بهینه از منابع موجود به‌ویژه نیروی انسانی کاردان، متعهد و کارآمد، با سازمان‌دهی متفکرانه و هوشمندانه تمام امکانات و منابع در اختیار به همراه برنامه‌ریزی اصولی و هدفمند، نسبت به انجام وظایفی که به عهده گرفته‌اید مجدانه کوشا باشید.

ارتباط و تعامل مطلوب با دستگاه‌های فرهنگی تبلیغی، پژوهشکده‌ها و مجامع علمی استان جهت تبادل نظر و انجام صحیح برنامه‌ها و همچنین اهتمام به احیا و حفظ روش‌های سنتی تبلیغ دین با مدنظر قرار دادن شرایط و شاخص‌های فرهنگی و دینی استان از جمله وظایفی است که حجت‌الاسلام زهرایی در حکم خود به طاهری محول کرده است.

سابقه حضور مؤثر در معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی و دبیری قرارگاه جهادی مدافعان سلامت استان قزوین و همچنین دستیار و مشاور راهبردی اداره کل تبلیغات اسلامی قزوین از جمله سوابق طاهری است.