خرم‌آباد- فرمانده انتظامی خرم‌آباد گفت: ۳۱ نفر از عاملان نزاع، درگیری، سارق و از افراد تحت تعقیب دستگاه قضائی در این شهرستان دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ عباس دولتشاهی امروز چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی و به منظور برخورد قاطع و مقتدرانه پلیس با تبهکاران، طرح ضربتی و عملیاتی به صورت منسجم با هماهنگی قضائی، سحرگاه امروز در سطح شهر خرم آباد و روستاهای بخش «زاغه» و «رازان» به مرحله اجرا در آمد.

وی گفت: در این طرح که با حضور حداکثری یگان‌های انتظامی و اجرایی و به مرحله اجرا در آمد ۳۱ نفر از عاملان نزاع و درگیری، سارق و از افراد تحت تعقیب دستگاه قضائی دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی خرم آباد افزود: در این طرح ۷ قبضه سلاح شکاری و جنگی و مقادیری فشنگ، مقادیر انواع مواد مخدر و ۲ هزار و ۲۷ عدد قرص متادون از خرده فروشان مواد مخدر کشف شد.

سرهنگ دولتشاهی ادامه داد: افراد دستگیر شده پس از تشکیل پرونده به دستگاه قضائی معرفی و روانه زندان شدند.

فرمانده انتظامی خرم آباد گفت: پلیس با اشرافیت و رصد دقیق موضوعات اجازه عرض اندام به افراد مجرم نخواهد داد و افراد تبهکار بدانند هیچ نقطه امنی در سطح استان و شهرستان برای آنان وجود نخواهد داشت.

سرهنگ دولتشاهی در ادامه از مردم خواست در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک بلافاصله مراتب را با مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.