گرگان- مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: هدف ما در حوزه آموزش تبدیل شدن سازمان تبلیغات اسلامی به مرجع آموزشی اقشار تاثیرگذار استان است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عباسعلی گرزین شامگاه پنج شنبه در نشست برنامه ریزی حوزه آموزش اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان اظهارکرد: رویکرد برنامه‌های آموزشی این سازمان بر سه محور بینش، دانش و مهارت است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: دانش، شامل نیازهای معرفتی و بصیرتی، بینش، نیازهای علمی و تخصصی و مهارت، نیازهای عملی و میدانی است.

وی با بیان این جمله که هدف ما در حوزه آموزش رسیدن سازمان تبلیغات اسلامی به مرجع آموزشی اقشار تأثیرگذار استان است، افزود: در این حوزه مهم‌ترین اصل توجه به گسترش مخاطبان سازمان تبلیغات اسلامی است.

گرزین بیان کرد: مخاطب سازمان تبلیغات اسلامی فقط مداحان، هیأت مذهبی، شبکه‌های تبلیغ و قرآنی ما نیستند، بلکه آموزش‌های ما فراگیر و برای همه اقشار تأثیرگذار اجتماعی اعم از مربیان مهد کودک، مدیران باشگاه‌های زنانه، اصناف و غیره بوده که باید برای تربیت مدیریت و آموزش خانواده آنان برنامه داشت.

وی در این نشست تبیینی بهره گیری از اساتید تخصصی کشوری، آزمون، ارزیابی، نظر سنجی، اهرم تشویق و انگیزه سازی را مورد تاکید قرار داد و افزود: با توجه به شرایط کرونا، سایت مبشران سازمان تبلیغات اسلامی بهترین فرصت جهت برگزاری دوره‌های آموزشی به صورت آنلاین و آفلاین و با اینترنت رایگان است.

گرزین شرط موفقیت در آموزش را ارائه برنامه آموزشی مدون و کیفی و با برنامه عنوان اعلام کرد و گفت: در بحث آموزش نباید به دنبال آمار باشیم بلکه با سرفصل‌های آموزشی هدفمند و جذاب، همراه با شناخت نیازهای آموزشی بتوانیم مخاطبان زیادی جذب کنیم.