درس گفتار «بررسی روش فهرستی در اعتبارسنجی احادیث» به همت مدرسه سداد و با همکاری انجمن علمی مدرسه انوار طاها برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مدرسه سداد با همکاری انجمن علمی مدرسه انوار طاها درس گفتار «بررسی روش فهرستی در اعتبارسنجی احادیث» را توسط استاد محمدباقر ملکیان برگزار می‌کند.

اهداف این دوره شامل آشنایی با هندسه مباحث روش فهرستی، تبیین جایگاه روش فهرستی در اعتبارسنجی احادیث، نسبت روش فهرستی وعلم رجال در اعتبارسنجی احادیث، آشنایی با فهارس شیعه و آشنایی با اندیشه‌های فهرستی استاد مددی است.

اعطای گواهینامه اتمام دوره از طرف مدرسه عالی انوار طاها (ص)، امکان حضور در دوره پیشرفته همین درس گفتار و امکان شرکت در پروژه‌های پژوهشی مرتبط با روش فهرستی پس از گذراندن دوره مقدماتی و پیشرفته از مزایای این دوره به شمار می‌رود.

شایان ذکر است شرایط ثبت نام شامل تحصیل در مقطع سطح عالی یا خارج حوزه‌های علمیه یا رشته‌های الهیات و علوم حدیث دانشگاه، تعهد به شرکت منظم در دوره و پرداخت مبلغ ۳۰ هزار تومان است.

گفتنی است زمان برگزاری دوره از ۲۷ تیر ماه لغایت ۱۸ مرداد ماه، روزهای یک شنبه و سه شنبه در قالب ۸ جلسه رأس ساعت ۱۸ به صورت حضوری و مجازی خواهد بود و آخرین زمان ثبت نام تا پایان روز ۲۶ تیرماه ۱۴۰۰ است.

علاقمندان برای ثبت نام در این دوره می‌توانند با مراجعه به لینک yun.ir/g1vt65 اقدام به نام نویسی کنند.