ورامین- نماینده ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس گفت: مشکلات تامین اجتماعی در مجلس شورای اسلامی در حال بررسی است و دولت نیز باید منابع مالی و اعتباری را به سازمان تامین اجتماعی اختصاص دهد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین نوش آبادی پیش از ظهر شنبه در حاشیه بازدید از اداره تأمین اجتماعی ورامین طی سخنانی گفت: وجود شهرک‌های صنعتی خیرآباد، چرمشهر، سالاریه و جوادآباد در ورامین و سایر شهرهای اطراف نشان از وجود افرا بسیار تحت پوشش تأمین اجتماعی در ورامین دارد.

وی گفت: بیش از ۱۳ هزار مستمری بگیر در شهرستان ورامین سکونت دارند و امروز خدمات تأمین اجتماعی بسیار برای جامعه اهمیت دارد.

نماینده مردم شهرستان‌های ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: مشکلات تأمین اجتماعی در مجلس شورای اسلامی در حال بررسی است و دولت نیز باید منابع مالی و اعتباری به سازمان تأمین اجتماعی را اختصاص بدهد.

وی افزود: بعد از آموزش و پرورش بیشترین افراد تحت پوشش به سازمان تأمین اجتماعی قرار دارد و متأسفانه حقوق برخی بازنشستگان حقوق بسیار کمی دریافت می‌کنند.

نوش آبادی بیان داشت: کوچک‌ترین خلل در ارائه خدمات به افراد تحت پوشش تأمین اجتماعی می‌توان تبعات خاص خود در جامعه را داشته باشد.