برنامه هفتگی «به طور خلاصه» شبکه پرس‌ تی‌وی نگاهی موجر و خلاصه‌وار به اتفاقات روز دنیا خواهد داشت و به زودی روی آنتن می‌رود.

مجتبی مقامی تهیه‌کننده «به طور خلاصه» (In aNutshell) درباره جزئیات این برنامه که به زودی از پرس تی وی پخش می‌شود به خبرنگار مهر توضیح داد: در هر قسمت از این برنامه که در دست تولید است، خیلی سریع و خلاصه و فقط در مدت ۵ دقیقه به بررسی موضوعات روز دنیا از جمله طالبان، سیاست‌های سلطه‌جویانه آمریکا و … می‌پردازیم.

وی ادامه داد: اجرای این برنامه بر عهده امید روشندل است و موضوع آن فقط به مسائل سیاسی اختصاص ندارد بله حوزه‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی را هم شامل می‌شود.

این تهیه کننده درباره بازه پنج دقیقه‌ای این برنامه عنوان کرد: مجری برنامه در هر قسمت با ریتمی تند و موجز به بررسی ابعاد و جزئیات موضوع مورد نظر هفته خواهد پرداخت.

تهیه‌کننده «به طور خلاصه» درباره علت زمان کوتاه این برنامه هم اظهار کرد: نیاز امروز جامعه اقتضا می‌کند که چنین برنامه‌هایی ساخته شود. برنامه‌هایی که در کوتاه‌ترین مدت بیشترین اطلاعات را در اختیار مخاطب قرار دهند.

مقامی در پایان بیان کرد: محتوای هر قسمت از برنامه در صفحه «پرس پلاس» در اینستاگرام، دیگر پلتفرم‌های اجتماعی و وب سایت شبکه پرس تی‌وی نیز منتشر خواهد شد.

پخش برنامه «به طور خلاصه» به تهیه‌کنندگی مجتبی مقامی و با اجرای امید روشندل، به زودی از شبکه پرس تی وی آغاز می‌شود.