کرمانشاه- فرماندار شهرستان روانسر گفت: ورود مسافران در تعطیلات عید قربان به این شهرستان ممنوع است.

سعدی مصطفی‌زاده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه به روند افزایشی ابتلاء به ویروس کرونا در شهرستان روانسر مسافرت به این شهرستان در تعطیلات عید قربان ممنوع است.

وی افزود: طبق مصوبات جلسه شهرستانی ستاد مقابله با کرونا ورود مسافران در تعطیلات عید قربان به شهرستان روانسر ممنوع بوده و شبکه بهداشت و درمان، شهرداری و نظارت و بازرسی همکاری لازم را در این زمینه با فرمانداری این شهرستان باید داشته باشند.

فرماندار شهرستان روانسر گفت: شهرداری روانسر پارک‌ها و میدان‌های سطح شهر را باید زیر نظر داشته و از ورود مسافر به پارک‌ها جلوگیری کند، اطلاع‌رسانی به مردم در مبحث رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک توسط شهرداری روانسر باید انجام شود.

وی با بیان اینکه شبکه بهداشت و درمان شهرستان روانسر بر اصناف و اماکن این شهرستان باید نظارت کند، افزود: هم اکنون بازرسی و نظارت بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در شهرستان روانسر فعال است.

مصطفی‌زاده خاطرنشان کرد: روز گذشته ۲۷ تیرماه ۱۴۰۰، ۱۵ نفر در شهرستان روانسر مثبت کرونایی تشخیص داده شده و ۲ شهروند روانسری در بیمارستان به دلیل ابتلاء به این ویروس بستری هستند.

فرماندار شهرستان روانسر گفت: وضعیت کرونایی شهرستان روانسر زرد بوده ولی آمار مبتلایان به ویروس کرونا در این شهرستان در هفته گذشته افزایشی بوده است.