کرمانشاه- مدیر تعاون روستایی استان کرمانشاه از خرید و توزیع بیش از ۲۲ هزار تن نهاده دامی در این استان تا پایان تیرماه ۱۴۰۰ خبر داد.

ایرج صفایی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه به کاهش شدید نزولات آسمانی و تشدید خشکسالی‌ها در سال جاری، دامداران استان کرمانشاه در تأمین نهاده‌های دامی مورد نیاز خود با مشکلات فراوانی مواجه شدند.

وی افزود: در این راستا تعاونی‌های روستایی استان کرمانشاه در راستای حمایت از دامداران مولد و تحقق شعار سال مبنی بر تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها، نسبت به تأمین و توزیع بیش از ۲۲ هزار تن نهاده دامی تا پایان تیرماه ۱۴۰۰ با قیمت مصوب شامل کنسانتره ذرت و جو میان دامداران استان کرمانشاه اقدام کرد.

مدیر تعاون روستایی استان کرمانشاه تصریح کرد: ذرت و جو دامی مورد نیاز بهره برداران تأمین شده و سپس کارخانجات خوراک دام، ذرت و جو دامی تأمین شده را به کنسانتره دامی تبدیل می‌کنند.

صفایی با اشاره به پیگیری و برنامه‌ریزی تشکل‌های زیر نظارت تعاون روستایی برای تأمین و توزیع مناسب نهاده‌های دامی میان دامداران گفت: شبکه تعاونی‌های روستایی استان کرمانشاه با توجه به وظیفه ذاتی خود برای کاهش دغدغه دامداران تلاش می‌کند.