بوشهر - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: واکسیناسیون در استان باید گسترده و تسریع شود و مردم نیز با مراعات دقیق شیوه‌نامه های بهداشتی همکاری لازم داشته باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری بعد از ظهر جمعه در جمع خبرنگاران با اشاره به وضعیت قرمز کرونایی در استان بوشهر اظهار داشت: برای کنترل، مهار و تبدیل شرایط حاد آن به وضعیت عادی لازم است تخت‌ها و تجهیزات بیمارستانی کامل‌تر شود.

وی افزود: همچنین باید پزشکان، پرستاران و کمک پرستاران بیشتری در صحنه حضور داشته باشند و به کادر درمانی استان کمک کنند.

امام جمعه بوشهر خاطرنشان کرد: واکسیناسیون عمومی گسترده و تسریع شود و مردم عزیز نیز با مراعات دقیق شیوه‌نامه های بهداشتی همکاری لازم داشته باشند.

وی ادامه داد: از همه مسئولان ارشد نظام مقدس جمهوری اسلامی و همچنین مدیران در استان‌های جنوبی از جمله بوشهر، خوزستان، هرمزگان و سیستان و بلوچستان تقاضا دارم به مشکلات اساسی این استان‌های زرخیز، ولایی و وفادار به آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی توجه ویژه شود.

آیت‌الله صفایی بوشهری تاکید کرد: باید پیش از آنکه مردم عزیز این استان‌ها دچار مشکلات زیست محیطی و اجتماعی شوند به درخواست‌ها و کمبودهای آنان رسیدگی کارآمد و مؤثر شود.

وی ادامه داد: دولت جدید به ریاست آیت الله رئیسی و همچنین نهادهای انقلابی مانند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، ستاد اجرایی فرمان امام، بنیاد مستضعفان و مردم گرانقدر و ارجمند استان خوزستان همانند حماسه آفرینی‌های خود در دفاع مقدس در کنار مسئولان دلسوز و انقلابی نظام مقدس جمهوری اسلامی مشکلات پیش آمده را برطرف خواهند کرد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با تبریک عید غدیر افزود: امیدوارم در دنیا رهرو راه امام علی بن ابیطالب علیه السلام و در آخرت مورد شفاعت ایشان قرار بگیریم.

وی اضافه کرد: فرهنگ علوی عبارت است از ایمان، تقوا، اخلاق، ولایتمداری، عدالت و مبارزه با فساد، مردم داری، زندگی پاک و بدون گناه، معاد گرایی و صبر و استقامت.

آیت‌الله صفایی بوشهری با گرامیداشت سالروز برگزاری اولین نماز جمعه بعد از انقلاب شکوهمند اسلامی ایران گفت: نماز جمعه یک هدیه الهی در راستای تعالی شخصیت انسانی، و محل تحقق توفیقات عبادی و بصیرت سیاسی و اجتماعی است.

وی اظهار داشت: نماز جمعه عامل وحدت در سایه ولایت و زبان گویا، رسا و شیوای مردم در عرصه بیان نیازهای همه جانبه است. یاد و خاطره شهدای محراب و دیگر امامان جمعه و نمازگزاران گرانقدر جمعه را گرامی می‌داریم.