اراک- رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مرکزی از اجرای نهمین مرحله طرح استانی مبارزه با خودروهای شوتی و کشف بیش از ۳۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در این طرح خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس، محمد عقیل سلگی اظهار کرد: نهمین مرحله از طرح مبارزه با خودروهای شوتی طی هفته گذشته در استان به اجرا در آمد.

وی افزود: در اجرای طرح مذکور، تمامی محورهای مواصلاتی استان مورد رصد و کنترل مأموران این پلیس قرار گرفت، که طی این عملیات تعداد ۱۴ نفر قاچاقچی شناسایی و دستگیر و تعداد ۱۳ دستگاه خودروی سواری حامل قاچاق توقیف شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مرکزی تصریح کرد: در مدت زمان اجرای این طرح ،۱۶۰ دستگاه لوازم خانگی برقی، ۶۵۶ عدد انواع ظروف آشپزخانه، ۱۵۰۰ عدد قطعات الکترونیکی، ۱۵۷ طاقه پارچه، ۷۸ دستگاه لوازم صوتی و تصویری، ۵۰ قلم لوازم آرایشی و بهداشتی ،۳۴۰ کیلو گرم انواع شکلات صبحانه و ۶۱۰ عدد اسباب بازی قاچاق کشف شد.

سلگی با بیان اینکه ارزش کشفیات کالای قاچاق در این طرح، بیش از ۳۰ میلیارد برآورد شد، خاطر نشان کرد: مبارزه قاطع با برهم زنندگان امنیت اقتصادی و مقابله با قاچاق کالا و ارز از اولویت‌های این پلیس است.