کرج - رئیس پلیس راه البرز گفت: ممنوعیت ورود و خروج خودروهای غیربومی در تهران و البرز تا هفت صبح فردا دوشنبه ادامه دارد.

رضا گودرزی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به اجرای طرح محدودیت‌های تردد در مبادی ورودی و خروجی استان اظهار کرد: بعد از آغاز موج پنج کرونا بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا ۶ روز تعطیلی در استان‌ها تهران و البرز اعمال شد.

وی ادامه داد: بر این اساس وظیفه‌ای بر عهده پلیس گذاشته شد تا از خروج خودروهای بومی و ورود خودروهای غیربومی جلوگیری شود، بنابراین تمامی مبادی اصلی ورودی و خروجی استان توسط همکاران من کنترل می‌شود.

رئیس پلیس راه البرز با بیان اینکه گیت‌های کنترل در ۹ نقطه از مبادی استان با نظارت شبانه‌روزی برپا شده است، تصریح کرد: این گیت‌ها در ابتدای جاده چالوس، در ابتدای تونل کندوان لاین جنوبی و شمالی، آزادراه کرج - قزوین محدوده نظرآباد در مسیر رفت و برگشت، داخل شهر نظرآباد مسیر قدیم کرج – قزوین در لاین رفت و برگشت و جاده ماهدشت – اشتهارد روبه‌روی شهرک صنعتی به صورت رفت و برگشت مستقر هستند و رفت و آمد خودروها کنترل می‌شود.

وی بیان کرد: در این ایام خودروهای بومی استان‌های تهران و البرز اجازه خروج ندارند و از ورود خودروهای غیربومی جلوگیری می‌شود.

گودرزی با همکاری عوامل انتظامی، بخشداری، راهداری و فرمانداری با جدیت به وظیفه خود عمل کردیم، خاطرنشان کرد: در این ایام تردد در جاده‌ها بسیار ضعیف بود که نشان می‌دهد هموطنان همکاری لازم را با پلیس داشتند.

رئیس پلیس راه البرز متذکر شد: ممنوعیت ورود و خروج خودروهای غیربومی در تهران و البرز تا ۷ صبح فردا دوشنبه ادامه دارد.