سفیر تشکیلات خودگردان فلسطین در روسیه اعلام کرد که «محمود عباس» طی ماه سپتامبر آینده برای دیدار با مقامات این کشور عازم «مسکو» خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روسیا الیوم، «عبدالحفیظ نوفل» سفیر تشکیلات خودگردان فلسطین در مسکو از سفر قریب الوقوع «محمود عباس» رئیس این تشکیلات به روسیه خبر داد.

بر اساس این گزارش، سفیر تشکیلات خودگردان فلسطین در مسکو در این خصوص اعلام کرد: محمود عباس به زودی به مسکو، پایتخت روسیه سفر خواهد کرد. این سفر در ماه سپتامبر انجام خواهد شد.

این درحالی است که محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین آخرین بار در ماه ژوئیه سال ۲۰۱۸ به روسیه سفر کرده بود. این درحالی است که اخیراً رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین با «عومیر بارلیو» وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی به صورت تلفنی گفتگو کرد.

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در راستای احیای مذاکرات سازش با رژیم صهیونیستی تماس تلفنی مذکور با صهیونیست‌ها را انجام داد. این چهارمین تماس تلفنی عباس با مقامات صهیونیست طی هفته‌های اخیر محسوب می‌شود.

پیش از این نیز عباس با «اسحاق هرتزوگ» رئیس جدید رژیم صهیونیستی تلفنی گفتگو کرده بود. رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در جریان این تماس تلفنی انتصاب هرتزوگ به عنوان رئیس جدید رژیم صهیونیستی را به وی تبریک گفت!

تشکیلات خودگردان فلسطین درحالی به روابط خود با رژیم صهیونیستی ادامه می‌دهد که اقشار مختلف مردم فلسطین و نیز گروه‌های مقاومت به دلیل جنایات صهیونیست‌ها علیه فلسطینیان، خواستار قطع این روابط هستند.