کرج- مدیرکل زندان‌های استان البرز گفت: تمامی کارکنان، پرسنل وظیفه و زندانیان زندان‌های کرج و فردیس در برابر ویروس کرونا واکسینه شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل جمیاری صبح شنبه در جمع خبرنگاران توجه به بهداشت و سلامت زندانیان را به عنوان اولویت سازمانی برشمرد و اظهار کرد: صرف‌نظر از نوع جرم و میزان مجازات، زندانیان به عنوان شهروندان جامعه محسوب و با آنان بر اساس کرامت انسانی و رأفت اسلامی برخورد می‌شود.

وی موضوع بهداشت و سلامت زندانیان را مهم دانسته و با قدردانی از تعامل خوب مسئولین دانشگاه علوم پزشکی استان البرز بیان کرد: خوشبختانه با همکاری و همراهی مسئولین دانشگاه و طی یک فرایند چند روزه تمامی کارکنان، پرسنل وظیفه و زندانیان زندان‌های کرج و فردیس در برابر ویروس کرونا واکسینه شدند.

مدیرکل زندان‌های استان البرز تصریح کرد: همکاران سخت‌کوش و پرتلاش ما در زندان‌های البرز با تمام توان خود برای تحقق اهداف و رسالت سازمانی که همان بازپروری، بازسازی شخصیت و باز اجتماعی شدن زندانیان است، از هیچ کوششی دریغ نکرده و در تلاش هستیم تا زندان‌ها را به معنای واقعی کلمه به آموزشگاه نیکی‌ها تبدیل کنیم.

وی ارائه خدمات حمایتی به زندانیان و خانواده‌های آنان را از جمله تأکیدات ریاست محترم سازمان زندان‌های کشور در دوران تحول و تعالی دستگاه قضا برشمرد و اظهار داشت: از جمله خدمات حمایتی از زندانیان رسیدگی به بهداشت و سلامت آنان می‌باشد که در همین راستا بخش‌های بهداری در طول شبانه روز فعال بوده و با برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته از ورود و یا شیوع ویروس کرونا به پوسته‌های درونی زندان‌ها جلوگیری شده است.

جمیاری با قدردانی از تعامل و همراهی خوب مسئولین دانشگاه علوم پزشکی استان در انجام تست‌های کرونا از همه جدیدالوردها و نیز واکسینه کردن زندانیان این اقدامات را در جهت توسعه سلامت مفید دانست و اظهار امیدواری کرد تا با اقدامات مستمر پیشگیرانه در مبارزه با شیوع ویروس کرونا بیش از پیش در سلامت آحاد مختلف جامعه بویژه زندانیان شاهد توفیقات روزافزون باشیم.