گرگان- مرکز تعالی خانواده در اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مرکز تعالی خانواده در سازمان تبلیغات اسلامی گلستان افتتاح شد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان در این مراسم گفت: غدیر اتمام دین و راه نجات بشریت در همه ادوار است و بشریت آن طور که لازم است نتوانسته شخصیت حضرت علی(ع) را استخراج کند.

حجت الاسلام عباسعلی گرزین تصریح کرد: تمام سرمایه فرهنگی بشریت از صدر اسلام تا کنون محصول اهل بیت سلام الله علیهم است و بعد از گذر ۱۴ قرن آثار تربیتی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی این خانواده در تمامی گوشه و کنار جهان به چشم می خورد.

وی بیان کرد: خانواده مهم ترین رکن جامعه بوده و اگر این رکن متزلزل شود جامعه آسیب دیده است.

گرزین ادامه داد: شهید حججی و شهدای مدافع حرم از رویش های خانواده های انقلابی هستند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان تصریح کرد: خانواده مهم‌ترین خاستگاه بیانیه گام دوم انقلاب و مورد طمع دشمنان بوده و عدم کسب آموزش و فقدان مهارت در خانواده از آسیب های این حوزه است.

وی اضافه کرد: موضوعات اصلی در بیانیه گام دوم انقلاب وجود دارد که بهترین محل برای پرورش آن‌ها می‌تواند خانواده باشد.

گرزین افزود: توجه به اهمیت خانواده در تمدن اسلامی و نقش بی بدیل این نهاد مقدس در انتقال فرهنگ و عقاید به نسل ها و همچنین تأثیر شگرف سلامتی خانواده بر صحت روحی و روانی جامعه، ارائه الگویِ مطلوبِ خانواده تراز اسلامی، می تواند گام بزرگی در جهت رشد و تکامل جامعه باشد و بدین منظور مرکز تعالی خانواده در سازمان تبلیغات اسلامی گلستان راه اندازی شد.

گفتنی است در این مراسم حجت الاسلام محمد نودهی از محققان، مولفان و مدرسان خانواده به عنوان مسئول مرکز تعالی خانواده سازمان تبلیغات اسلامی معارفه شد.